23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Meget mere SuperBest

Det nye SuperBest øger sortimentet med 1000 varer for at leve op til positionen som Danmarks fødevaremarked.

Grundsortimentet udvides i bredden fra 7500 varenumre til 8500 i de store supermarkeder, der kommer til at gøre endnu mere for at leve op til den erklærede position som "Danmarks fødevaremarked".

– Det er stadig vores ambition at være hele Danmarks fødevaremarked. Vi vil inspirere og gøre det nemt for kunderne at vælge gode fødevarer af kvalitet. Vi ser det som vores position i det discountland, vi lever i. Der er selvfølgelig også SuperBrugsen, men vi vil gerne have et bredere sortiment og opleves friskere end dem, fortæller Per Christiansen, der er formand for SuperBest.

Satser på friskvarer

Kæden vil satse bredt på friskvarer, hvor man vil bestræbe sig at blive bedst på frugt og grønt, i slagterafdelingen, på alle former for kød og mejerivarer.

– Også indenfor kolonialområdet vil sortimentet få et nøk opad. Hvor det før har været butikkerne, der skulle håndtere bredden, vil det nu være SuperGros, der sørger for et mere ensartet sortiment, fortæller Per Christiansen.

Læs mere i Dansk Handelsblad

BREAKING
{{ article.headline }}
0.234|instance-web02